U Klik I, I Klik U

February 4, 2011

Back to Normal..

Posted by Ain Rahman at 8:56 AM
Yehaaaa...
Disebabkan cuti sudah sampai ke penghujung jalannya..
maka dengan ini..
tamat sudahlah waktu berfoya-foya di depan laptop..
hari ni ain mahu pulang ke Parit Raja, BP...
hope Batu Pahat tak hujan dan banjir lagi..
insyaAllah..
Alhamdulillah banjir kat Melaka pun da semakin elok..





Bila sudah pulang ke BP..
masa untuk ain berblogger sudah kurang..
nnt rajin2 laa singgah ke blog ain ye..
maaf laa klu xsempat nak membalas jejak kwn2 sekalian,,
sem ni ain sangat2 laa sebok..
dengan projek Tahun 3 ni..
haa..balik je cuti ni..
ain ade TEST 1 (week 5& 6)..
doakan ain berjaya dengan cemerlangnya yee..
Amin InsyaAllah..

wokey,,ain mahu packing barang..
biase laa org perempuan ni..
barang bnyk ckit..
bila laa ain dpt kurangkan kuantiti beg setiap kali pulang ke kolej..
huhuhu..

ain mintak diri dlu..
lain masa jumpa lagi..
take care jgn lupa stdy ok..
GOOD LUCK SMUE..!!

p/s:
hope ade laa giveaway yg ain join..
sangkut nme ain..
amin...

8 comments:

mira_nas on February 5, 2011 at 12:33 AM said...

Good luck okie~!

Ain Rahman on February 5, 2011 at 1:49 AM said...

terima kasih...

A.D.A.M. on February 5, 2011 at 5:37 AM said...

Alhamdulillah dah ok sket kan bnjir tu. :)

Ain Rahman on February 5, 2011 at 6:43 AM said...

alhamdulillah ok da..
tp kt batu pahat still banjir..
kt parit sulong..

bobiedanbad on February 8, 2011 at 2:48 AM said...

selamat belajar...

Siti Nizam Samsudin on February 9, 2011 at 9:23 PM said...

Wish u all the best !!

She's retarded on February 11, 2011 at 12:25 AM said...

good luck!

ïêmå å¢klê§ on February 11, 2011 at 3:53 AM said...

gluck erk..

nak bawak sume barang kt umah 2 blik kolej pun xpe..
huhu

 

Cerita Saya Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez