U Klik I, I Klik U

March 13, 2011

Tanda-Tanda Awal Kiamat

Posted by Ain Rahman at 6:39 PM
TAKZIAH UNTUK RAKYAT JEPUN
Hiroshima dan Nagasaki
Pernah menjadi padang jarak padang tekukur
Tapi mereka bangun
Menjadi kuasa ekonomi dunia
Dihormati kawan digeruni lawan
Tsunami yang membadai
Meranapkan lagi segala usaha
Tapi percayalah
Mereka akan tetap bangun semula
Mengutip puing dan debu
Membina kembali peradaban bangsa
Kerana mereka
Bangsa yang tak pernah mengalah.












































Dunia diselubungi ketakutan dengan mungkin adanya ledakan logi nukelar,,
harapan kita ini TIDAK AKAN berlaku..
marilah kita semua berdoa agar perkara ini tidak berlaku..

sedarlah kita dalam keadaan bahaya..
kerana tenaga nukelar mempunyai onak dan durinya,,
nyawa radioaktif ini berjuta tahun lamanya,,
jika radioaktif ini terlepas ke udara ia akan merantau ke seluruh dunia,,
tiada satu nyawa pun yang akan selamat,,
semua agama dalam bahaya...



by Nusrat Al-Jafree on Saturday, March 12, 2011 at 4:04pm

dearest families and friends, thank you for your endless support and concern, it is very much needed for our family in times like this...

As for now Munzir is fine, he survived the 8.9 Richter scale earthquake and 10 meter high tsunami, he was at the Komatsu office when the tremor happened.

His office happened to be 81 km from the earthquake center, and 2 km from the nearest beach...part of his office collapsed, he was lucky to be alive.

At this moment Tokyo is facing power failure due to the 5 Nuclear power stations affected by the massive earthquake. 2 power stations exploded right after the quake, another 2 are facing a serious meltdown, only one is still functioning. The effect of the explosion, and nuclear radiation could be fatal.

According to Munzir, it could be like the tragedy in Chernobyl Russia...

Dear all, please pray for Munzir, his friends, all Malaysians in Japan, everybody in Japan, and all the Japanese people...May God be with them...

I can't describe my feeling right now, but Mama is crying since yesterday..



petikan diatas adalah :

surat dari seorang rakyat Malaysia yang berada di Tokyo..
Kepada Kerajaan Malaysia..
tolong bawak pulang Rakyat Malaysia yang berada di Jepun..
Nyawa mereka dalam keadaan bahaya sekiranya
benar2 berlaku ledakan logi nukelar..

perihatin sangat ke terhadap raykat kita...??
dimanakah slogan


RAKYAT DI DAHULUKAN?????




p/s:
bukan untuk menghemtam,,sekadar luahan rasa...
fikir-fikirkan dan selamat beramal...







4 comments:

Fadzli Amir on March 13, 2011 at 7:51 PM said...

Dah terlalu banyak kerosakan yang diorang dah buat...bila tuhan turunkan bala semua kena....apapun kerajaan malaysia memnag lembab sikit...macam kes mesir, indon yg miskin tu pun bertindak awal dengan menghantar pesawat boing dari syarikat penerbangan mereka...sedangkan malaysia yg kaya dah le lambat bertindak, pastu gunakan pesawat tentera pulak tu, pastu claim kata RM50juta digunakan tuk membawa student malaysia keluar...sedangkan hanya gunakan peswat tentera...masuk poket sapa la duit tu semua....eh terbagi ceramah pulak....

YaYaNsMuM on March 13, 2011 at 7:54 PM said...

Salam ziarah...^_^

Mendoakan yang terbaik utk rakyat Malaysia di sana...semoga Allah senantiasa melindungi mereka, amin...

alinac lover on March 13, 2011 at 10:40 PM said...

semoga dorg selamat


amin T__T

miss fatihah on March 15, 2011 at 2:06 AM said...

takut kan..smoga semuanya elok2 je nnti..

 

Cerita Saya Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez