U Klik I, I Klik U

October 24, 2011

Hanya Dia

Posted by Ain Rahman at 3:42 AM
dengan sepenuhnya hati ini sangat kecewa dengan apa yang berlaku
semangat dari Dia membuat aku kuat kembali
tetapi tidak sekuat Dia
Aku tahu hati Dia sangat hancur dan kecewa
Dia tetap memberikan KAMI semangat
yang sememangnya hilang apabila mengetahuinya

bertapa kuatnya Dia menghadapi dugaan ini
bertapa tabahnya Dia menerima semua ini
bertapa sabarnya Dia menelan kepahitan ini

YA Dia sangat TABAH, SABAR dan KUAT menyatakan bahawa ini Qada & Qadar yang terbaik buat diri Dia

bagi aku ini adalah satu pendustaan, pembohongan!
bertapa kejamnya Kau melakukan semua ini

Dia yang bersama susah senang dengan Kau
Dia yang berkorban apa saja untuk kebahagian Kau
Dia yang bergadai nyawa membuktikan cinta kepada Kau
Dia yang lakukan segalanya untuk Kau hanya untuk Kau

mengapakah Kau terlalu kejam??
apabila Kau memiliki segalanya
Kau melupakan Dia
Kau memang Manusia yang tidak BERSYUKUR!!

Maaf,,
Aku tak dapat menerima semua ini..!!
Kau tetap pendusta, pembohong!
walau apapun alasan Kau bagi
Aku tidak akan dapat melupakan apa yang penah Kau lakukan!

Segalanya telah terbukti!!

Hidup dan Matiku hanya bersama Dia
Maafkan Aku kerana hati ini tidak dapat menerima semua yang telah Kau lakukan
berkali-kali Dia meminta Aku memaafkan Kau
Yaa Aku boleh memaafkan Kau
Tapi bukan untuk lupakan apa yang Kau lakukan
TIDAK mungkin..

Maaf jika satu hari Aku derhaka kepada Kau
Kau yang mencipta semua ini
Kau yang menghilangkan segala yang KITA ada
Kau penyebab semua ini

Tiada kata dapat Aku gambarkan
bahawa Dia sangat terluka,kecewa dengan semua ini
Aku tahu!!

Aku sangat menyayangi Dia dari Kau!
Hanya Dia nyawa Aku
Hanya Dia cahaya hidup Aku
Maafkan Aku

0 comments:

 

Cerita Saya Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez