U Klik I, I Klik U

November 16, 2012

Melaram

Posted by Ain Rahman at 9:26 AM
hahaha..tengok tajuk entry aku gelak sorang-sorang.. ok nak dijadikan cerita..hari ni aku excited giler nak pegi rumah si norihan (kawan 1 sek tek) nikah.. at the end..aku pergi bershopping dengan mak dekat JJ. coz ade JJ member card..dan si norihan sudah selamat bernikah..

berbalik kepada tajuk entry. disebabkan nak pergi tengok si norihan bernikah, maka aku melaram sehabis ayu dan sopan..nak pergi tengok orang nikah.. ambik berkat kena ayu2 ckit..


Ayu dan sopan ke..?? HAHAHA


hahaha..jadi giler sekejap, ambik gambar depan cermin.. ok.. baju oren tu aku beli on9 dekat Moddy ok... nice kan? rasa pinggang aku ramping gler opsss perasan.. dan perut aku tiba2 hilang kah3.. tudung tu aku beli dengan kawAn UTHM Qaseh Ana je..baju simple dan nice.. suke...!!

dan norihan selamat sudah bernikah.. Selamat penganti baru norihan dan suffian.. semoga berbahagia hingga ke hujung nyawa.. i wishing u happy marred life..!

Norihan dan Suffian


dan aku teros berdoa semoga Allah permudahkan urusan kami untuk membina masjid.. serius dah penat bercinta long distance ni.. ;(

YaAllah YaRahman YaRahim..izinkan hambaMu bercinta dan berkasih sayang bersama kekasih yang halal..Aku ingin berkasih sayang bersama imamku, perlindungku, pembimbingku suami yang akan membawahku ke Syurga FirdausMu YaAllah.. perkenankanlah doa hambaMu ni YaAllah..amin..amin..amin...(nak kawen jugak) huhuhu

3 comments:

Nadiah_Rahman on November 16, 2012 at 4:30 PM said...

amin .. smge cpt cpt kawen . hehe

AKU CHUN on November 26, 2012 at 10:31 PM said...

Cantik baju!

Ain Rahman on December 1, 2012 at 4:37 AM said...

hehehe.. thanks a lot..!!

 

Cerita Saya Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez