U Klik I, I Klik U

August 27, 2010

Penah Terfikir Tak...??

Posted by Ain Rahman at 2:57 AM
hahahaha..
tergelak ak baca tajuk paper ni...
penah terfikir tak pepatah orang lama2..
"Tak Kenal Maka Tak Cinta"
penah seorang kawan(lelaki) ckp kat ak,,
pekara pertama orang lelaki tengok perempuan adalah rupa paras..
tak mustahilkan lelaki nak/mahukan awek@bini dyorg perempuan yang cantik2 kn..
bagi ak cantik dimata pasangan kita itu adalah lebih penting,,
tp kalau da perempuan tu dilahirkan dengan kecantikkan asli..itu kelebihan masing2..
berbalik kepada tajuk paper ni..
senang cakap,,perempuan nak cantik..
cam2 dy akan buat..
contohnya..g suntik vitamin c laa,,apa kejadan nye la sewaktu dgn nye..
ak xth sng..ak xpakai bende2 ni,,,
nak suntik2 ni pakai duit bkn nye singgit dua inggit..
beratus2 malahan beribu2..
kalau perempuan tu mmg kaya or anak org kaya xde masalah la kan...
klu yg "anak kg" tp perasan cm org kaya tu..
da tentu la ada seseorang(pakwe@bapak ayam) yang membantunya...
bercinta@berkawan atas dasar untuk kesenangan diri sendiri(win-win situation utk lelaki dan perempuan) ...
perempuan tu bila da jumpa lelaki yang lebih kaya dari yang ada..
pasti yang kaya jadi pilihan...
dari sini kita da nampak perempuan curang,,,
tapi bagi ak,,padan r muka lelaki tu,,nak cari perempuan yang cantik2 je..
perempuan xcantik ko xnak kn!!
so,,nasihat ak kepada lelaki yang di luar sana..
cari la wanita yang cantik dimata korg semua,,bukan cantik untuk ditunjukkan kepada orang ramai...

p/s : selamat beramal!!

4 comments:

^^ on September 19, 2010 at 3:00 PM said...

haha,bagus punye post.
lelaki hensem pun cenderung utk curang kot?

tiefazatie on September 23, 2010 at 10:01 PM said...

haha..adoi la.no komen..tp btol la ko ckp..biar cantik di mata kte..biar la org lain nk ckp pe pun..asl kte bahagia..hihi

Magical Giftz on September 28, 2010 at 8:44 PM said...

susahler gini...
tak baiklah anggap akak curang...
(heheh perasan aku cantik)

Ain Rahman on October 3, 2010 at 10:23 AM said...

^^: haha..btol2,,laki yg ensem ni mmg suke jual muke..girl mst cair nye..
atie: hahaha..jnji kte bahagia..nk dgr org ckp...mmg xkmne r..mulut manusia ni xleh tutup..
k.kin: cantik ke?mst la cntik..tu yg adik sdare dy ikut cantik skali..hehe

 

Cerita Saya Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez